Een intense spanking

Een paar weken geleden werd ik verwend met een heerlijk lome spanking, eentje waarbij ik opgewarmd en comfortabel op mijn buik over een paar kussens heen lag. Voor me lagen een aantal attributen, sommige favoriet, sommige met een bijna haat/liefde verhouding. Grey vertelde me dat ik met alle attributen een twintigtal slagen op mijn billen zou krijgen, en als hij ze allemaal gehad had mocht ik kiezen welke er weg mocht.

Ik begon met het gevoel dat de meest heftige als eerste weg moest, maar telkens als het keuze moment daar was koos ik ervoor om de minst heftige weg te doen. Het besef was er dat hoe langer we door zouden gaan hoe sterker het verlangen naar een heftige impact zou zijn. Het was vreemd om te ervaren, zo puur als mijn keuzes waren. Later vertelde Grey me dat hij verrast was door mijn keuzes, hij had ze niet aan zien komen en verwacht dat ik de meest heftige als eerste weg zou stemmen.

Het feit dat ik zo ontspannen, zonder regels, zonder specifieke uitdagingen zoals moeilijke posities om vast te houden, me over kon geven aan deze spanking stelde me denk ik in staat om echt te luisteren naar mijn eigen behoeftes.

Het was dus een heftige en erg intense spanking, met heel veel warmte, zachte woorden, kaarslicht en een prettig muziekje op de achtergrond. Met tedere aanrakingen tussendoor en een intense opbouw van pijn. Ik heb ervan genoten 🙂 nu hopen dat het niet al te lang gaat duren voor ik weer tijd kan vrijmaken om een weekend bij Grey door te brengen.

Plaats een reactie